چرا ما به یک نرم افزار اندروید دندانپزشکی نیازمندیم؟
نوشته شده توسط : shaapaarak

 

یکی از اعضای حساس و زیبای انسان، صورت انسان است. صورت و چهره ما شمال اجزایی مانند چشم، ابرو، بینی و دندان است.

دندان علاوه بر آنکه وظایف مهم تر دیگری نیز دارد، زیبایی منحصر به فردی به صورت انسان می بخشد و باعث جذاب تر شدن آن می گردد. 

حال اگر دندان های شما مرتب و سفید نیز باشد، به شدت دیگران تحت تاثیر جذابیت شما قرار خواهند گرفت. برای همین موضوع شما باید به سلامتی و زیبایی دندان خود اهمیت دهید و از آن ها مراقبت کنید. 

یک پیشنهاد خوب برای افرادی که زیاد به سلامت دندان خود اهمیت نمی دهند، نصب نرم افزار اندروید دندانپزشکی است.

شما با یک نرم افزار اندروید دندانپزشکی می توانید از سلامت دندان های خود آگاهی پیدا کنید و حتی با دندانپزشک خود صحبت کنید. البته نرم افزار اندروید دندانپزشکی انواع مختلف فراوانی دارد که ما در این مقاله به آن ها خواهیم پرداخت. پس با ما همراه باشید.

 

نرم افزار اندروید دندانپزشکی برای کاربر

یک سری از نرم افزارهای اندروید دندانپزشکی مناسب کاربر هستند. این به معنی این است که مخاطب این برنامه ها افرادی هستند که در پی سلامتی دندان خود هستند. در این گونه از نرم افزارها اخبار سلامتی دندان و روش هایی برای اینکه از دندان های خود محافظت کنید، وجود دارد. علاوه بر آن شما می توانید از خدمات مشاوره آنلاین لذت ببرید.

 در کنار آن می توان در قسمت تاریخ آن، نوبت دندانپزشکی خود را ثبت کنید تا نرم افزار اندروید دندانپزشکی مد نظر در آن زمان به شما اطلاع دهد.

علاوه بر آن می توانید برای خود آلارم مسواک زدن تعیین کنید تا در طول روز به شما اطلاع دهد که چه زمانی باید مسواک بزند.

حتی در برخی موارد دیده شده است که با راه اندازی انجمن و گروه های سلامتی، افراد با هم تعامل دارند و به بحث و گفت و گو با هم می پردازند.

برای نصب این گونه برنامه ها می توانید به مارکت های معتبری مانند گوگل پلی و بازار مراجعه کرده و برنامه خود را نصب کنید. ضمنا همه برنامه ها به صورت Free نیستند و شما باید برای بعضی این برنامه ها هزینه پرداخت کنید.

 

دندان هایی زیباتر با نرم افزار اندروید دندانپزشکی

نرم افزار اندروید دندانپزشکی برای دندانپزشکان

این گونه از نرم افزارها بیشتر جنبه مدیریت دارند. در این گونه از نرم افزار اندروید دندانپزشکی، دندانپزشکان محترم می توانند کارهایی از قبیل نوبت دهی، پرونده سازی برای بیماران خود، آگاهی از بخش حسابداری کلینیک و مبالغ پرداختی توسط بیماران را به دست بیاورند. در این بین نرم افزارهای زیادی در این زمینه وجود دارد که برای اطلاع از آن تنها کافی است نرم افزار اندروید دندانپزشکی را در گوگل سرچ کنید تا با انبوهی از این نرم افزارها مواجه شوید. یکی از بهترین نرم افزارهای موجود در این زمینه، نرم افزار لبخند است. البته باید ذکر کرد که این نرم افزار تمام امکانات نسخه دسکتاپ برنامه را داراست و به صورت تحت وب بالا می آید. یعنی اینکه برای استفاده از نرم افزار باید از یکی از مرورگرهای اندروید استفاده کنید.

 

امیدوارم از این مقاله لذت برده باشید. اگر تجربه استفاده از نرم افزار اندروید دندانپزشکی را دارید، با ما در میان بگذارید.







:: برچسب‌ها: نرم افزار اندروید دندانپزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: